Ano, čistota je základem psychického zdraví

P1060320

Začínám psát knihu s názvem, Svatý kazatel, Vít Kouba, o čem bude tato kniha?
Knihy vznikají z knih, přečetl jsem velmi mnoho knih a každá kniha mně dala nějakou inspiraci, rozhodně nebudu kopírovat nějaké jiné díla, bude to geniální originál, který už po mě nikdo nenapodobí, tak jako nikdo nenapodobil umělecky dílo Ježíše Krista. 

Posláním knihy bude čistě býlí mozek, lidi mají v mozku samou informační špínu a já jejich mozky hodím do psychické pračky Svatý kazatel, a nasypu tam prací prášek, Vit Kouba, heslem bude, čistota je základem zdraví. 

Vymývání mozku nebo též brainwashing je původně teorie o existenci technik směřující k ovlivňování jednoho nebo více lidí tak, aby změnil svoje názory nebo chování, a to ve prospěch toho, kdo brainwashing provádí. 

Nejčastější důvody této snahy jsou politické, náboženské, finanční nebo sexuální.
Podobné techniky ovlivňování jsou v některých zemích a dobách používány i při policejním a soudním vyšetřování, psychiatrické léčbě, výchovném působení zejména na děti nebo na odsouzené. 

Původní význam jako kontrola mysli byl v pozdější době rozšířen i jako převýchova ve smyslu indoktrinace.
Indoktrinace znamená úsilí zaměřené k slepému a odevzdanému přijetí určité doktríny, názorů či postojů, které nepřipouští diskusi ani kritiku.
Někdy je provázeno nátlakem nebo hrozbami.
Autor: Guru Vit Kouba Bhagavan

Já jsem Guru Vít Kouba Bhagavan a ten kdo mě miluje ten šťastný je.

Zanechat Odpověď

